Zabezpečujeme outsourcing technológií, IT rolí i biznis procesov. Poskytujeme starostlivosť o IT zákazníka v súlade s jeho biznis potrebami a dohodnutými parametrami. Rovnako poskytujeme prevádzku a prevzatie konkrétnych súčastí IT alebo procesov.
Služby v oblasti outsourcingu
- konzultácie
- administrácia WIN, UNIX a DB prostredia
- riadenie a riešenie incidentov
- ladenie a troubleshooting IT infraštruktúry
- body leasing
- servis HW a SW
- správa, údržba, podpora častí IT infraštruktúry, kompletná starostlivosť o IT infraštruktúru na dohodnutej úrovni
- monitoring IT infraštruktúry
- profylaktika IT infraštruktúry
- release a deployment manažment
- riadenie tretích strán
- prevádzka systémov
Služba Help Desk
- jednotné miesto na oznamovanie a evidenciu incidentov zákazníka
- komunikácia so zákazníkom a riešiteľmi pridelených incidentov
- základná podpora IT infraštruktúry (troubleshooting)
- vzdialená správa a podpora používateľského pracoviska
- administrácia a správa hesiel, používateľských účtov, prístupov a oprávnení